24 Mayıs 2013 Cuma

Richelle Mead Twitter'da Hayranların Sorularını Yanıtladı

Richelle Mead Twitter'ında hayranlarının sorularını yanıtladı. 

 
Oyuncular hakkında ne düşünüyorsun?
Harikalar. Onları seviyorum.

Yakın bir tarihte Orta Doğu'yu ziyaret etmeyi düşünüyor musun?
İngiltere film seti ziyaretim dışında şimdilik bir seyahat planım yok. Üzgünüm!

Vampir Akademisi film olacağını anladığında bir kutlama yaptın mı? Ya da filmin çekileceği kesinleştiğinde?
Filmin çekileceği kesinleştiğinde kocamla beraber bir şampanya patlattık. Çünkü resmileşmişti.

Oyuncu seçimlerinde söz hakkın var mıydı?
Oyuncu seçimlerine dahil olmadım ama hepsini çok sevdim ve iyi bir iş çıkardıklarını düşünüyorum.

St. Vladimir ya da Saray mimarisini herhangi bir yapıya dayanarak mı yazdın?
Hayır. Ama film için İngiltere'de harika bir yer bulduklarını duydum.

En çok hangi sahne hayata geçeceği için heyecanlısın?
Herhangi biri :) Ben en çok karakterleri filmde göreceğim için heyecanlıyım.

Hangi aktrisi gözünde Rose Hathaway olarak canlandırdın?
Aklımda hiçbir zaman biri olmadı. Hep filmde görmek için bekledim! :)

Vampir Akademisi filminin soundtrack albümünde hangi grup ya da şarkıcıları görmek istersin?
Harika bir soru ama bunun için bir cevabım yok! Sanırım şaşırtılmayı bekleyeceğim.

Oyuncular arasında karakter adı Ray olan biri var ama kitapta öyle biri yok değil mi? Kim o? Yeni bir karakter mi?
O Ralf karakteri. Bazen böyle ufak isim değişiklikleri işlerimizi kolaylaştırır.

(Oyuncularla tanışıp tanışmadığı soruluyor)
Onlarla sadece Twitter üzerinden konuştum. Seti ziyaret etmek istiyorum ama yapmam gereken planlar var.

Kitaplarının filme uyarlanması hakkında neler hissediyorsun? Biliyorsun kendi hayalindekiler başkalarına da aktarılmış olacak?
Mark Waters'ın yorumunu görmek için sabırsızlanıyorum. Harika olacağını düşünüyorum ama yine de kitaplarım benim bebeklerim.

Filmin senaryosu kitaba benziyor mu?
Oldukça benziyor. Tabii ki kelimesi kelimesine değil (bu imkânsız) ama hayranları memnun edeceğini düşünüyorum.

Danila'yı bir oyuncu olarak nasıl görüyorsun? Herhangi bir projesini izledin mi?
Sadece birkaç videosunu ve röportajlarını izledim ama izlediğim her şeyde harika görünüyordu. Projenin bir parçası olduğu için çok sevinçliyim.

Film hakkında ne kadar heyecanlısın!? Gölge Öpücük'ü izleyebilmek için sabırsızlanıyorum. #Adrian
Çok heyecanlıyım. Harika olacak.

Danila'nın Dimitri'yi canlandıracağını öğrendiğinde aklına ilk gelen şey ne oldu?
Sadece sevinmiştim. Daha öncesinde bana onun portföyünü göstermiş oyuncular arasındaki favori isim olduğunu belirtmişlerdi. Rolü aldığı için sevindim.

Filmin çekimleri bir kaç gün içinde başlayacak :) Heyecanlı mısın?
Çok! Şu anda orada (İngiltere) zorlu bir şekilde çalışıyorlar.

Film vizyona gireceği zaman Danila ve Zoey ile birlikte panellere katılıp röportajlar verecek misin?
Emin değilim. Programa bağlı.

***

(Not: İlk kitaptan sonrasını okumayanlar için bazı cevaplar spoiler niteliğinde olabilir.)

Vampirler hakkında yeni bir seri yazmayı planlıyor musun?
Yeni vampirler hakkında bir seri yazmayı planlamıyorum eğer yazarsam da Vampir Akademisi/Kan Bağı'nın devamı niteliğinde olur.

Güçlü kadın başroller yazıyorsun. Bu konu da senin ilham perin kim?
Ailemdeki pek çok güçlü kadın var ve başka güçlü kadınların hikâyelerini okuyarak büyüdüm. Yani her zaman etrafımdaydılar. Şanslı biriyim.

Rose gibi bir karakteri yaratmana ilham olan şey neydi?
Benim tam tersim olan birini yaratmak istedim... Kavganın ortasına atlamaktan korkmayan ve bazen düşüncesizce davranan biri.

Hiç Dimitri'nin dilinden yazmayı düşündün mü? Tıpkı Stephenie Meyer'ın Midnight Sun'ı Edward'ın açısından yazdığı gibi.
Sanmıyorum. Dimitri gizemlidir, eğer onun zihnine girmenize izin verirsem büyü bozulur.

Dimitri'yi neden Rus yaptın? Neden İspanyol, Alman ya da Rumen değil?
Amerika'daki neredeyse bütün vampir hikâyeleri Rus ya Rumenlere dayanıyor ve benim de Rus halkı hakkında çok fazla bilgim vardı.

Dimitri'nin babası asil Moroiler'den mi? Öyleyse hangi aileden olduğunu söyler misin? Hep bunu bilmek istemişimdir!
Dimitri'nin babası bir gün aydınlanmayı bekleyen bir sır...

Dimitri ismini nasıl seçtin?
En sevdiğim Rus erkek ismiydi. 

Karakterlerinin isimleri nereden buluyorsun? 
Çoğu zaman kitaptan ya da internetten isimlere bakıyorum karakter için hangisi doğru geliyorsa onu seçiyorum.

Belikov ve Ivashkov gibi soyadları aklına nereden geldi?
Rus soy isimlerini araştırdım ve bunlar karakterlere uygun gibi göründü.

***

(Kan Bağı Serisi ve VA serisinin diğer kitaplarında karşılaşacağımız karakterler hakkında)

Vampir Akademisi dünyasını Kan Bağı serisinin de ötesine taşımayı düşündün mü?
Bununla ilgili düşüncelerim var.

Dimka (Dimitri) ve Adrian'ı bir kelime ile anlatır mısın Ya da Rose ve Sage'i (Sydney)?
Bu kısacık zamanda hepsine bir kelime düşünemiyorum :) Ama belki Adrian için 'Ivashkitastic' olabilir.

Sydney hangi müzik türünden hoşlanıyor?
Onun müzik dinleyecek zamanı yok ama Adrian, The Fiery Heart'da çok fazla klasik rock diniliyor.

Janine ve Abe'in tanışma hikâyesini yazmayı hiç düşündün mü?
Evet! Çok fazla kişi bu konuda soru sormuş ama şimdilik bunun için vaktim yok :)

The Fiery Heart'da Abe'i tekrar görecek miyiz?
Evet, göreceksiniz :)

Çeviri: elwiens

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder