19 Eylül 2013 Perşembe

Olga Kurylenko Elle Rusya'nın Eylül Sayısında + Kısa Bir Röportaj


imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

İdollerim: Benim için güzellik ikonu olan Brigitte Bardot. Gençliğinde kusursuz bir stile, makyaja ve kişiliğe sahip inanılmaz güzel kadındı. Bir diğer idolüm ise Fransız yazar Simone de Beauvoir; eşsiz, akıllı ve içi dışı güzel bir kadın.

Yaşam Tarzım: Çalışmak benim en büyük enerjim ama sadece bunun üzerine kurulu bir hayatım yok tabii. Yaşam tarzımı seviyorum; yoga yapıyorum, dans ediyorum, yürüyüşlere çıkıyorum, kitaplar okuyup yeni diller öğreniyorum. Ve tabii ki seyahat ediyorum. Bu size yeni şeyler öğrenme, hayatın değerini anlama ve ona farklı gözle bakmanızı sağlıyor. Farklı kültürleri araştırmayı seviyorum, her ülkenin kendine göre eşsiz bir güzelliği var. Seyahat ederken deneyimlediğiniz kısa yaşam normaldekinden çok farklı oluyor, harika bir duygu! Gençken kişilerin neden estetik ameliyat gibi büyük bir fedakarlığa giriştiğini anlamakta zorlanıyor insan. 60 yaşına geldiğimde fikrim ne olur bilmiyorum ama bence bu kişisel bir tercih, önemli olan bu işe hiç girişmemek. Umuyorum estetiğimi uzun süre koruyabilirim ve estetik ameliyatlara ihtiyaç duymam. Böylece o fedakarlıktan feragat ederim.

Çeviri: elwiens
DhampirLife

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder