2 Ağustos 2013 Cuma

Zoey Deutch Twitter'da Küçük Bir Soru-Cevap Etkinliği Düzenledi


Zoey geçtiğimiz günlerde söz verdiği Twitter soru-cevap etkinliğini gerçekleştirdi. Çok kısa sürdü ama eminiz tekrar bir etkinlik yapacaktır. 

-Spice Girls grubunda en sevdiğin üye kimdi?
Zoey Deutch: Kızıl Spice tabii ki bebeğim.

-En sevdiğin şekerleme nedir?
ZD: Hem çikolata hem şeker olan her şey. Sadece şeker de olur. Yani şeker kaplamalı çikolata ya da çikolata kaplamalı şeker.

-Aktris olmasaydın eğer ne olmak isterdin?
ZD: Psikoloji okurdum ya da avukat olurdum sanırım?

-Zoey, Avustralya'ya gelmelisin!
ZD: Umarım yakında gelirim.

-En sevdiğin film hangisidir?
ZD: Anchorman!!!

-Annene Janine Hathaway rolünü harika bir şekilde oynayabileceğini söyledik ve o da bize katıldı.
ZD: Lea Thompson, Janine Hathaway rolünde. Ben de katılıyorum!

-Pete'i (Zoey'nin kedisi) özledin mi? Birlikte çok sevimli görünüyordunuz!
ZD: Bana hiç yazmıyor hatta aramıyor bile...

-İdolün kim?
ZD: Annem

-Pizza sipariş edeceğim bana bir önerin var mı?
ZD: Konu pizza olduğunda her zaman klasik olana bağlı kal. Havalı bir şey olmadın. Her zaman hata olur. Her zaman. #pizzailmi

-VA setindeki en komik adam kimdi?
ZD: Danila. Kendisi inanılmaz komik.

-En sevdiğin yemek nedir?
ZD: Yemek.

-Yeni bir projen var mı?
ZD: ;)

Çeviri: elwiens
@ZoeyDeutch

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder