19 Nisan 2013 Cuma

Zoey Deucth Verdiği Röportajda Rose Rolüne Seçilişinden Bahsetti


Seni Vampir Akademisi'ndeki rolüne çeken ne oldu?

Çünkü rolüm çok nadir rastlanan ve unutulmaz birkaç bayan karakterden biri. Karakteri anlatan metni okuduğumda çok heyecanlanmış ve seçmelere katılmak için sabırsızlanmıştım. Role seçileceğimden bile emin değildim ama sonra her şey birden oluverdi. 'Aman TANRIM! Bu gerçek. Hemen spora başlamalıyım.' moduna girdim. Çünkü karakter fiziksel olarak idmanlı ve serseri biri. Ve evet o harika. Hergün uykudan uyanıp 'Rose Hathaway rolünü almış olmayı diliyorum' diyordum ama sonra 'bir dakika ya ben zaten 2 ay içinde Rose Hathaway'i canlandıracağım' konumuna geldim. Evet bunun için fazlasıyla hazırım. Dalga mı geçiyorsunuz, bunun için sabırsızlanıyorum.

Filmdeki rolün için ne gibi hazırlıklar yaptın?

Biraz koreografi, biraz boks ve biraz da koşu yaptık. Yani şimdilik hepsinden az da olsa denedik.

Antrenmanlar için hazır mısın?

Evet. Hazırım. Hatta heyecanlıyım. Antrenman yapmak harika bir şey aslında sizi motive diyor. Yapmamız gereken çok fazla şey var ama ben bunu yapabilirim.

Şimdilik tek hedefin kitap uyarlaması filmlerde mi oynamak?

Bunu bilemem ama arkadaşım Thomas Mann bu konuda benimle dalga geçip 'bu defa hangisinde oynayacaksın' diyor. Ama evet, bu aralar sadece o tarz işlerde oynuyorum ve bu çok cool bir şey.

Çeviri: elwiens
Video: JustJaredJr

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder